Онлайн-вебінар "Сервіс як складова маркетингу: як він впливає на продажі та прибутковість" із Юлією Грицай
Запрошуємо
Онлайн-вебінар "Сервіс як складова маркетингу: як він впливає на продажі та прибутковість" із Юлією Грицай
Сервіс як складова маркетингу: як він впливає на продажі та прибутковість✨
Запрошуємо на онлайн-вебінар із Юлією Грицай, директоркою маркетингу мережі готелів Apartel Resorts, щоб розібратися, як сервіс стає вашим сильним інструментом продажів і точкою зростання прибутку.
Під час зустрічі поговоримо про те, що:
✔️Сервіс виходить далеко за межі «привітності» та базується на процесах, послідовності й очікуваннях клієнта;
✔️Сервіс підсилює прибутковість бізнесу та допомагає оптимізувати витрати;
✔️Справді сильний маркетинг починається з продукту та сервісу, а не лише з креативних кампаній;
✔️Ключові аспекти сервісу варто усвідомлювати й системно втілювати в реальність;
✔️Кейси з практики показують, як сервіс і маркетинг перетворюються на ваш особистий PR.
Приєднуйтеся, щоб подивитися на сервіс як на інструмент стратегічного зростання.
📅 Дата: 10 грудня
🕒 Час: 19:00 - 20:30
💻 Формат: online


